20091003

den brysomme mannen

DEN BRYSOMME MANNEN -
Gönderen kısmına haz yazıp, tadına baktığın kekin kokusunu sana yollamak istedim Andreas. Bir türlü beceremedim. O delikten belki geçemedik ama en çok biz bildik diğer tarafı. Gözümüzü alan sadece ışıktı ve görünen yerim sadece ayakkabılarım.. Kapının boyu yetmeyip yere değemezken, adımlarımı takip edip sesin ardından gelen sen, beni durduğum yerde buldun. Tavanda ardışık yüzlerce ampül neyi aydınlatır umrumuzda mı vajinamsı delikten sızan ışık, oradan geçen melodi ve taşınan koku varken. Şimdi zaman kapattı aydınlık tünelimizi ama hala sıcak çikolata çekiyor canım. Ben, senin hiç bilmediğin yerden; benim seni hep bulmak istediğim yere doğru hoşgeldin yazıyorum büyük dertlerle, beyazın üstüne.

ALICI : Andreas

1 yorum:

  1. bu kadar sapıkça hayal etmemiştim ki hiç...
    ondan sanırım çarpıntı tutması.e
    süpermiş ama.

    YanıtlaSil